Alla Hjärtans dag

Glad alla Hjärtans dag!

Förra året spenderade jag alla hjärtans dag på Väla med då blivande maken, och sen trerätters på kvällen. Alla hjärtans dag 05 så kände Patrik Ted sparka i magen!

Denna dagen har spenderats med dom man tycker om, precis som alla andra dagar ;)
Fått mycket gjort här hemma och Ted har lekt med kusinen Erik här hemma. Eftermiddagsfika hos Mormor och Morfar. Väl hemma bäddade jag vaggan....tsss.
Nu sitter jag och lilleman i soffan och slöar, snart ska han nattas och jag ska slöa vidare. Invänta maken som är och tränar. Dagarna rullar på fort och har haft ont senaste kvällarna. Har haft riktigt ont "nertill" samt förvärkar som känns och man får lätt lite ångest över vad som komma skall. Ha ha....börjat på förlossningsskivor och då fastnar man lätt med att lyssna på musik. We loove music!
Hoppas att bebis håller sig hyffsat lugn ikväll, igår var det disco i magen...ha ha. Känns som om bebis ska sparka ut med sin lilla fot emellanåt! Att liten vill ut...ha ha. Förkylningen ger inte med sig, känner mig febrig nu som var kväll.

Gott & Blandat från helgen vår....

   

   



Här ska Liten sova....

Kommentarer
Postat av: fine

vaggan är bedårande! lill kommer att sussa sött där, SNART. :D



Mår mycket mycket bättre nu, kan det vara tilling förtjänst tro? Jag tror bestämt det! ;)

2010-02-14 @ 19:33:05
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ida

Åhh sicken fin vagga bebis ska sova i! Där kommer han/hon sova gott!! :)

2010-02-14 @ 20:46:28
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0