Tankar en natt

Nu ska vi inte vara djupa? Eller jo?

Har haft en mysig kväll med familj och vänner. Min fina PAPPA och Katja kom hit på en obestämd middag. Eftersom B lagat så god mat så bjöd vi Papps och Katja på det. Pappa var nöjd och glad och tog sig om sin mätta mage sådär som han gör när han är riktigt nöjd. Underbara Pappa min. Barnen fick så mycket fint i julklapp, noga valda klappar. Lias fick mycket nya fina kläder, såklart en body med en räv på. Bamsebody och massa annat fint. Han fick även en egen brandbil, som han blev förtrollad av. Ja förtrollad! Ted fick med fina kläder, spel och ett efterlängtat pimpelspö och isdubbar! TACK! Sen fick jag och maken med fina saker såklart!
Efter kaffe och tjöt så kom min Fina Tina med och sen spelades det KORT så det rök i knutarna här hemma..


Jag har börjat tänka mycket. Mycket mycket på vad som komma skall, och ibland önskar jag att jag hade en klar bild av framtiden. Såg du det ikväll pappa? Såg du att din dotter grunnade? Jag vet inte vad som händer, jag vet lite och jag kan försöka att förstå, jag ber om tecken, och får tecken. Jag vet att alla som läser det tycker nog att jag är helt vrickad.
Men vad gör det mig?
. Men jag vet att "Ibland är det så", "man faller fritt"...
Lyssnar mycket på musik, gör ni det med? Jag kan sjunka in i en text och lyssna på låten om och om igen. Ibland fastnar den i huvudet, ni vet? Sen sitter den där och spelas på repeat dag som natt...

 

Kommentarer
Postat av: teddy

Hej sötnos.

Man får bli djup. Då kommer många tankar fram och man tänker till.

Härligt det också.

puss o kram

2010-12-29 @ 10:40:15
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0