Nu ska det bakas igen

Ja, Sanna och Ted kunde inte hålla sig så dom har redan bakat en vända i eftermiddag! Snart kommer Pappa och Katja med hemmagjord deg, det ska bakas igen! Oj oj oj så många goda pepparkakor!
Jag fotar som en tok här hemma och har förevigat denna underbara lykta som är gammal med en historia. Min Farmor och Farfar hade alltid den uppe till jul och som liten älskade jag den. Jag fick den då dom sålde sitt hus för över 9 år sedan och nu pryder den alltid mitt fönster till jul. Tänder den, och tänker på dom. Finaste fina. Idag har farfar varit här och slängt in ved till oss. Han är inte klok så mycket han orkar. Vad skulle jag göra utan er?


Kommentarer
Postat av: fine

nämen va snällt att du fick den! Jättesöt. Mamma gav mig en låda full med saker vi gjorde i skolan till jul, det mesta äf för fult för att ha uppe - men det är roligt att ha iaf ;)



Vilka snygga fönster karmar ni har förresten. Kramar

2010-12-01 @ 18:35:04
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0