Gula katter

Liten Lias väger nu 9030 och är 72 lång. Huvudomfånget och allt ser bra ut och mamma kan pusta ut ännu en gång. Glad över att mina fina pojkar är friska (förutom snoret) och glada.
Vi pratade lite om X OCH Y och blodprov som ska tas inom kort, hur tungt det känns. Hur tufft det är, men hur skönt det ska bli att få svar en gång för alla. Känns så bra att vi ska få veta.
Lena är underbar och fick ett julkort, för hon om någon är värd det.
Väl hemma i huset har Lias busat, och sover nu gott. Jag har hunnit slå in julklappar så fingarna blöder, pappret tog slut och jag är i behov av mer. Pannan är det fyr i, tvätten hängd, och "lussekattsdegen" jäser.
Jag sitter och lyssnar på musik och inväntar Ted, Rami och Nana....Funderar vilket jag börjat göra mer och mer på sista tiden. Ibland har man mycket i huvudet, bra saker men det maler och maler. Ha ha ha ha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0