Doft


Det där med dofter är ganska så kul. Jag har dille på dofter, detta med nytvättat, nyduschat, renbäddat, städat, fräscht. Åh, kan sniffa länge. Blåa ut en tändsticka och sniffa på svaveldoften. Hu så tokig man är.  Jag sitter nyduschad och sniffar på min långa lejonman. Lias sover, han fick sitta och titta på i sin matstol för mamma ville duscha och det gick så bra! Ted är på dagis och leker lite. Jag ska koka en kopp kaffe och ha lite rast innan det är fullt ös igen. Ska titta genom lite mer julkalendrar så jag kan göra en lista. Vissa minns man otroligt mycket, andra lite mindre. Igår kom min vackra Tina hem från LONDON och det känns så skönt att ha henne hemma igen. Känns som en lättnad, och extrem kärlek.
Nu, kaffekokaren...


Kommentarer
Postat av: teddy

Tack tack för alla gratulationer och fina ord. De är verkligen guldvärda.

Vi njuter för fullt här hemma och vet inte vad det är för tid och rum ännu :)



Mhhhh dofter har jag också dille på. Det där med tändstickor känner jag till.



ha en fin dag.

kram från mig

2010-12-08 @ 11:38:51
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Erica

jag är helt galen i dofter med...nästan tvångsmässigt.

2010-12-08 @ 12:09:01
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tycker också det känns rätt skönt att vara.. ehm "hemma", att vara Sverige hehe! Skönt att träffa er alla! Ses imorrn min älskade vän! <3

Pusspuss

2010-12-08 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0