Dan före dopparedagen

Åh det är ju dan före dopparedagen idag, eller Lill Julafton. Morgonen spenderade jag med mina småpojkar. Ted busade med sin bror, jag kokade julkola. Den blev mycket godkänd, vilken tur! Sen kom Tomten med paket, och jag fick världens finaste klapp av honom. En superb kaffekopp, passande till en kaffetant, och med ett vackert budskap. Jag blev så glad, och tomten fick även paketer. Ted fick ett fint pussel och maken ett glas, med foton. Pepparkaksdegen är varm och go och ska bakas. Här ska städas, och jag ska bege mig ut i snön och skotta lite tänkte jag. För nu har det kommit en hel decimeter till här ute i skogen. Det är så underbart vackert med all snö! Vi ska ju fira lill jul här ikväll med! Härligt!!

 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag ville bara kika in och önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år !! Kramar

2010-12-23 @ 13:47:55
URL: http://frokenmela.se
Postat av: fine

söta grabbarna som bakar, Lias är ju en pepparkaksgubbe redan i sin lilla tröja, så gooo!



klockan 10 den 27e spikar vi. Längtar efter att träffa dig och se hur ni har det i fina tomtehuset :D

2010-12-23 @ 19:08:59
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0