Bland alla vackra linnen

Ja ibland är man ytlig. Inte alla som går igång på vackra tanks, men det gör jag ska jag villigt erkänna!

 Idag ville jag inte sitta hemma hela dagen, så jag och lilleman vi körde och lade en liten present i lillebrors postlåda. Blev Checkar på Shell, nu kan han tanka och köra så det ryker! Var han värd! Sen ställde vi bilen på en gratisparkering, gick inom Team Sportia och sen traskade vi till stan. Blev inte helt oväntat ett besök på Inter Sport och två nya läckra Tanks att svettas i. Det ena på REA och det andra bara för att det var snyggt och jag "föll för det". Lias hade lite slantar att handla för så han valde en ny pyjamas och nya fina strumpor med rävar på. Vi hittade B i vimlet, och blev bjudna på en kopp kaffe på Gethornskroken. Lias fick en ny torr blöja och lite mat. Han bekantade sig med Björns hopprep, för det var väll ett hopprep B? Han traskade från bord till soffa och är snabb nu i svängarna. Han har idag börjat att klättra, hittade honom ett trappsteg upp idag. Där stod han och gungade och log med hela ansiktet. Ted var tätt intill sin bror och hjälpte honom om han tappade balansen. Vilken bror! Vilka ungar! Mamma avgudar er, det ska ni veta. Lias var nöjd och jag fick följe till bilen som var en promenad bort i kylan. Väl hemma i det varma huset så var jag inte hemma länge innan det var dags för ett 70 minuters Distanspass med MIA. Helene hade hittat dit och det var ju kul, hon får hänga med mig sen tycker jag. Jag svettades som en kossa men lika glad ändå!! Mat på bordet då jag kom hem, och sen kaffe på det som två kaffekäringar drack med råge. Nu är jag "ren" från all härlig svett. Jag ska mysa ner mig i soffan och titta lite i HMs nya vår katalog. Kanske läsa lite i min bok och inte göra mycket mer denna onsdag...Årets sista onsdag för att inte glömma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0