Annandagen

Annandag jul idag och till en början vaknade jag så opigg. Snoret rinner, och jag ville vila efter alla morgonbestyr. Men det blir aldrig så. Sen måste jag vara riktigt sjuk för att kunna gå och lägga mig och vila. Jag är en rastlös kvinna. Lias sover nu, Ted och Pk är ute och kör in ved. Allt för att underlätta då maken ska vara borta i tre dagar, och två nätter. Jag har ingen lust att behöva köra in ved med tanke på den lille fisen. Skönt att bara kunna gå ner och sätta fyr i pannan vår.Så är det då man värmer upp huset med ved. Men go värme blir det allt! Önskar att vi hade en riktigt fin NIBE kamin med. Det är ju så vackert men farligt med eld. Jag har kollat min mail och det var på tiden. Ska snyta mig och försöka knåpa ihopa ännu ett pass. Gäller att ha några stycken så att man kan byta och förnya lite då och då. Snart är det V 2 och då börjar jag med mitt torsdagspass i Mryd. Sen V 3 med måndagspass i Osby. Hoppas på många glada spinnare!!!

Åter till musik och snytpapper.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0