Utemöbler in

eftersom det bara regnar om vart annat så åkte utemöblerna in igår. Så nu kan vi kanske använda dom mer, fast regn. Lyssna på regnet som smattrar på taket en kväll kanske?

Inatt har Lias sovit i vår säng för första gången sedan han var tre månader. Sovit så oroligt och snurrat som en karusell i sängen. Pigg och vaken vid 7, storebror sover än dock i vanlig ordning.
Maken har kört till byggshoppen för att införskaffa lim och påsar. Idag ska golvet (skivorna) läggas i badrummet. Det tuffar sakta men säkert framåt....
Jag vet inte vad jag ska hitta på med mina pojkar idag....
Med kaffet i näven funderar jag vidare...


Kommentarer
Postat av: teddy

Söta fru Kullberg!!!

2010-08-21 @ 22:23:57
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0