Snor

ja....storebror har smittat Lillebror. Lias snörvlar och nyser om vartannat.
Gårkvällen var helt underbar. Jag och maken var ute och åt, med Liten såklart. Jisses, härligt med ett resaurangbesök efter höstens första spinningpass. Det sög i godistarmen efter något salt efter maten, men..jag dissade Hemmakväll! Härligt att komma hem sen och ännu bättre att somna i makens famn.



Idag har vi varit en sväng på stan! Sen har vi mest myst hela eftermiddagen!! Lias har sovit oroligt och mest i min famn.....Lite bokläsning och städning har jag hunnit med!
Nu ska Lias få smaka Spagetti och Kättfärssås för 5 månader! Vi ska med äta mat och sen fiska kräftor hos Johanna, Patrik & Lilla Nova!!

Vilken kväll, när man äntligen träffar goda vänner så vill inte Lias alls! Han har aldrig gjort såhär och ikväll valde jag att bli hemskjutsad. Han bara gnällde och gnällde. Trött, vill men kan inte sova. Stackars liten. Vilken underbar Vän Johanna är. Så förstående och lugn. Jag tycker om henne mer och mer för var gång jag träffar henne. Hon är en pärla det har du rätt i Angelica! Lilla Nova hon hade fått tänder och växt som attans på längden. Vi pratade mammaskvaller och skålade med varsin öl ;) Tack för kvällen Johanna! Patrik, Patrik och Tedden vittjar i skrivande stund. Fått många kräftor så det tackar vi för! Kram på er, nu ska jag upp och titta till min lille kille igen.....

Kommentarer
Postat av: Becky

Vad mysigt med resturangbesök :)

Det där med snor, gnäll, kläng och bråket med sömnen känner jag igen. Har samma visa här hemma :/ Tråkigt, men man vet ju att det går över så är bara att bita ihopa i de svåra stunderna och ta vara på de bra :)



Hoppas han slipper snoret snart ;)

Kram!

2010-08-28 @ 23:49:13
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0