pms



Jag hade glömt hur det är att ha mens. Fy farao. Sedan igår har jag mått så skit rent ut sagt så jag inte vet vart jag ska bli av. Vanliga besvär jag alltid har, men denna yrseln gör mig knäpp. Fick efter ett fikabesök hos min syster idag lägga mig ner på köksgolvet, annars hade jag svimmat. Så matt och trött och snurr i bollen.

Farmor och Farfar har varit här och hälsat på, pojkarna (dom stora) fiskar bete till kräftfisket på fredag...Jag ska se om Liten vill sova snart efter att han bara soviten gång idag och en kvart nu ikväll. Nu är mamma med sååå trött.
VD har jag redan sett hela säsong 1...längtar eftersäsong 2.
Jag vill bara dra kudden över huvudet och vakna pigg imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag har oxå fått erfara det efter ett år utan saknad !! FY FAN säger jag bara ;)

2010-08-17 @ 12:24:32
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: NINNIE

Ja fyfan för PMS!! Det kunde dom väl ha skippat då vi ska ha allt ont och jävligt som kvinnor endå!!

2010-08-18 @ 21:09:34
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0