Plommon

har bara flygit förbi i 190! Det blev massa kräffsande, Lias första båttur på en flotte, grillning och promenad hem i mörkret med Lias på magen som viftade fibrilt med sina små armar. Sover i sin spjälsäng hela natten! Ingen emot att vi skippat vaggan. Bara jag som snyftar över det lite...

Lördagen spenderades med Björn. Jag och Lias följde med honom till IKEA för lite shopping. Nya tavlor och sängkläder. Lite fika och matpaus sen körde vi på äventyr. Inte haft så kul på länge, köra i vattenpölar och svänga höger. Så fort vi gick ut så började det regna, ett stopp på en underbart vacker plats. Snart ska vi ha med kaffe och vandra lite i skogen. Vilken härlig vän! He made my day! Sen att vi traggar värre än två kärringar gör det ännu roligare. Kul att kunna prata med en pojk, skönt att ha en pojk kompis att prata med!
Väl hemma hos maken blev det kvällsfika och barnen somnade tidigt för en gångs skull...

Dagen har bjudit på kräftkok för Ted och här hemma har vi haft just söndag. Patriks första träningspass idag och imorgon börjar min start på träningen igen. Inte bara powewalks och små strykepass här hemma bara. Nu ska jag kunna knäppa mina jeans snart!!

Åter till min bok nu....Fast i den...



Liten Ted Augusti 2008, kräftskiva!



Augusti 09



Kräftkok 09



Plommon i magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0