Då och Nu

 

 

 

 



 







Nu är det dags! Dags att ta tag i dom sista envisa kilona! Med bildregnet har jag själv suttit och kollat genom bilder, oj oj oj. Vad man förändras. Jag kände mig vackrast på vår bröllopsdag, och vår bröllopsresa. Jag kommer ihåg då vi skulle handla inför bröllopsresan och jag bara gick in och plockade vad jag skulle ha i affären. Allt i strl 34-36. Provade lite, lite inte. Underbart, jag hoppade av lycka i provrumme och grät nästan. Jag var nöjd över att kunna ta vad jag ville ha och se bra ut i det. Kändes bra. Efter ett bra tag av kämpande, för kämpat har jag fått göra.  När jag var gravid med Ted kände jag mig ganska så fin, men med Lias i magen hade jag lite bättre självförtroende. Kan vara pga jag inte gick upp hela 19 kilo med Lias. (plus att jag vägde mer då jag blev gravid med Ted) Knappt 13 kilo...Men som mest vägde jag, dagen då Ted föddes hela 79 kilo. Oj oj oj. Med en viktpendling efter att jag fått Ted...med en suck över hur jag såg ut. Att se sig själv i spegeln var dag och dra på sin lösa kläder bara för att....Nej, jag letade efter ett sätt att börja träna och fann spinningen, pumpen och mina promenader. Simning och en bra kosthållning, nej ingen diet alls. Lyckades nå min drömvikt och nu ska jag ner till min bröllopsvikt på 54 kg igen! Imorgon startar kampen! Vågen står nu på 60 kilo. Jag har levt gott i sommar nu när träningen haft uppehåll, endast mina promenader och lite styrkepass hemma. Nej nu jäklar är jag peppad till MAX! Nu ska jag bli "bröllopssnygg igen"!!

Annars? Dagen har varit toppen!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej! Jag hejja på dej =) Får ta någgon promenad tesammans nån dag :)

massa kramar

2010-08-27 @ 20:26:33
URL: http://angelicaslivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0