Mamma och Pappas oro

ja. 13 DAGAR idag och tiden den springer iväg. Har försökt att frysa tiden men ännu inte lyckats med det...








Vilka kalasdagar det har varit, från morgon till kväll har vi kalasat så igår tog vi en BARA VI DAG.
SKÖNT! Idag har jag och Liten varit på BVC besök.

Han väger idag 3430 gr och är 52.5 cm lång. Jag kom hem med tårar ner för kinderna och skrämde maken. Hans lilla huvud det växer, för fort och för mycket. Kurvan pekar rakt upp och Lena (BVC sköterskan) ville att detta ska kollas upp. INTE EN GÅNG TILL är min tanke. På en vecka har Hans huvud växt över 1 cm. Det buktar lite i fontanellen och hon kände och kände på huvudet. Att en BVC sköterska är så duktig ger mig mod. Hon har jobbat inne på Barnkliniken innan och har sett liknande fall. Undersökte även Ted då han var liten kom vi fram till. Så imorgon blir det barnakuten på fm, remiss skickad av Lena. Detta är mycket jobbigt och ont i magen har jag nu. Det svider av oro. Jag gråter och Patrik mår inte heller bra. Storebror Ted undrade varför mamma var så ledsen och jag förklarade så bra jag kunde utan att oroa vår Ted. Men oro är det enda jag känner nu.

Jag ber av hela mitt hjärta att vår lille kille ska slippa det som Ted gick igenom. Jag vill inte heller gå igenom de igen, inte Patrik och inte Ted. Jag tror att han blir förtvivlad precis som vi om Liten visar sig vara sjuk.

Nu ska jag ge Liten mat som precis vaknade. Han vill ha ett skråvmål nu efter en stunds sovande. Ska även försöka få min förlossningsberättelse klar ikväll. Om tid finnes...

Kan fortfarande inte sluta stirra på Liten...Är det inte underbart?!




Kommentarer
Postat av: fine

åh, jag hoppas att allt vänder mot det bättre för er, sista bilden på lillkillen är ju bara så hjärtsmältande!

Önskar med hela hjärtat att allt går bra imorgon! <3

2010-04-06 @ 19:49:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Becky

Håller tummarna för att allting ska vara bra med er lilla kille så ni slipper gå igenom allting en gång till :(



Han är ju så söt, och jag vet inte själv vad jag skulle ta mig till om Cassandra skulle vara sjuk på något sätt :(



Kramar om och ska tänka på er hela dagen <3

2010-04-06 @ 21:54:55
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: alexandra

Håller tummarna för er! Han är så söt er lilla kille=)

2010-04-06 @ 23:14:53
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Pauli

usch nej! håller tummarna för att alltng är bra! kram på er

2010-04-07 @ 10:06:07
Postat av: Ida

Tänker på er och hoppas på att ni får bra besked!

Kram

2010-04-07 @ 10:21:42
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0