Hallon

finns det något godare än detta bär? Nej, jag är TOKIG med hallon, även min Ted.

Idag har vi haft en underbar dag jag och mina pojkar! Gick upp i ottan som vi oftast gör numera. Men det är mysigt att sitta uppe och titta på nyhetsmorgon, så länge jag får...sen vaknar Ted och vill se Fåret Shaun. Men han är ju bara sååå söt detta får. Efter alla morgonbestyr så körde vi in till besiktningen jag och mina småpojkar. Inte som jag trodde blev det. Där fanns KAFFE och en mamma till två små busar hade inte fått sitt morgonkaffe så det satt perfekt i min mammamage. Ted charmade personalen och dom frågade om han tyckte om bilar. Nej nej nej. Ted tycker inte om bilar, men Ahlgrens bilar tycker han om och fick en påse godis. Liten sov genom allt väsen. Nöjda med kaffe och snask kommer "domaren" med domen. Vilket överraskade mig! Endast registreringskylten som inte var synlig nog, bokstäverna (efter att någon backat på vår bil i vintras) hade blivit förstörda. Så det var enda felet och jag hurrade. Dom tyckte nog att jag var knäpp, den gick inte igenom men ingen ombesiktning behövdes. JIPPIE! Nöjda körde vi och tvättade Pärlan för att "fira henne". Knäpp är man men glad blev jag.

Väl hemma ville Lias ha mat, jag hann med allt jag skulle innan han valde att vakna.
Patrik kom hem och även min far på lunch.
Vi har varit vid Getahålan, trots en liten storm. Gick skogsvägen hem alla fyra. Lias älskar att åka vagn och sover gott. Mamma Lias time, amning och DH samtidigt...

Patrik började göra en god fisksoppa som jag blivit så sugen på efter Halv åtta hos mig. Jag bakade Hallonmuffins inför morgondagen. Imorgon ska jag göra mina muffins ännu finare, en speciell dag imorgon ju.
Jag ammade lite till, ha ha och tittade på min FAVORIT Leila. Sen njöts det av god fisksoppa i hemmets lugna vrå och Lias var hos mamma sin. Nu sover båda buspojkarna, Lias han ligger och är proppmätt. Han ligger alltid och greppar om något, just nu är det kanten på mjukliften. Annars är det mammas bh kant eller tröjan...Denna lilla lilla lilla hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0