Familj

http://www.nsk.se/article/20100427/PERSONLIGT/704279916/1150/personligt/*/nyfodd-kullberg


Idag var det fotografering på schemat. Foto på hela familjen och det första på alla fyra då vi alla är glada och tillsnoffsade. Ted har helt enkelt inte velat ställa upp innan, och absolut inte velat klä upp sig. Det är mjukisbyxor och stövlar han kör på. Att få på honom annat utan hans tillåtelse är nästan omöjligt. Men har man egen vilja så..Precis som mor sin. Det kommer jag själv ihåg att vissa kläder ville man helt enkelt inte ha på sig...

Men efter en lite stressig morgon fick vi till en bra bild. Väl hemma kom "vår" fina fotograf och tog lite fler bilder mer i "vår smak". En familjebild ska vara personlig och jag som är väldigt noga med bilder nöjer mig inte med vad som helst. Men Emily kan fånga ögonblicket! Vilket är charmen med att fota. Att kunna fånga det där lilla extra! Det är inte många som kan det, men underbart att se bilder som är bra! Fototokig som jag är!!
Vi fikade och Tant Anna fick träffa liten Lias som charmade henne med! Emily fick gosa Liten och jag fick träffa mina finisar. Ted fick gosa och busa med Doris. Efter vårt ädla besök så gick jag och Ted ut. Lias somnade gott i sin vagn. Jag och Ted lekte i lekstugan! Vilken fantasi min lille kille har. Efter en lugn kväll somnade både han och Lias samtidigt, en i min famn och en i mitt knä! Sen kom jag ingenstans innan min make kom hem....




Foto: © Emily Byström

Har precis "tömt" systemkameran och det var 314 bilder sedan tre veckor tillbaka på bara denna kameran. Jag har underbara bilder på Lias som jag tog när han "fyllde" en månad. Åh så vackra!!!


Foto: © Johanna Kullberg

Älskar fotografier!

Kommentarer
Postat av: fine

fantastiska bilder gumman, känslan kommer ut ur dem med sådan värme!



stor kram.

2010-04-27 @ 23:11:31
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0