4 veckor



För fyra veckor sedan så beundrade jag en nyfödd gosse nu!
Kan inte fatta att det är fyra veckor sedan redan! Bilden ovan är tagen 09.25, då var han bara 4 ½ timme gammal! WOW! Jag var så pigg då med och tänkte...
- Vaddå, har jag fött barn????

Natten och morgonen har varit lugn. Lias kräkte mycket igårkväll och hade svårt för att komma till ro...men sen sov han. Jag med! Han sov till efter 2 och sen matdags, vi mös och tittade på tv mitt i natten. Sen nanade vi till halv 7!!! Jag vaknade av att Ted låg intill sin lillebror och gav han nappen. Vilken Storebror!!!
Morgonen gick super!!!!  Ted är på dagis och busar nu. JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN KILLE!!
Jag och Lias vi kom hem och jag ammade Liten och sen har vi myst massa. Vi mös ner i fotöljen efter amning och somnade lite. Vaknade till och hade "sovit" en halvtimme. Skönt!
Nu har jag fått lite gjort här hemma och snart ska Liten ha mat igen. Morfar är här med ved till oss, vi ska köra ut och fika hos mormor sen med!!
Jag känner mig så pigg idag och har pratat med Ems med och det gör dagen ännu bättre!!!
Solen skiner och Lias sover än vilket ger mamma en liten paus och göra lite av det jag vill. Snart snart vaknar min lille och vill ha mat igen. Kanske hinner man hoppa in i duschen? Ha ha ha....




Kommentarer
Postat av: emily

detsamma love. Var skönt att höra din röst!

2010-04-21 @ 10:50:41
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0