Vad vore jag utan dig

min håriga lilla vän!

I lördags kväll upptäckte jag att Luna var borta. Hon kom inte som vanligt till kvällsmyset..
Letade och letade, kallade och kallade...Ingen Luna..

Igårmorse gick jag upp och ut för att leta och leta. Tittade vid vägen och i skogen...kallade och ingen katt kom.
 Vi var barnvakter till Doris hela förmiddagen och bara mös.
Körde hem till Svärmor och åt en bit mat innan ljuspartyt.
Ljupartyt hos Emily var rikigt roligt! Jag bokade med att vara värdinna, pratat om det innan men man vill ju se först...Tss. Så nöjd och handlade en del. Jag och Puff hittade födelsepresent till Svärmor. Handlade tre olika dofter och luktade på ljus så man blev yr. Åh så gott det doftar!
Fina Emily, hoppas att du fortsätter sälja!!! 

Hallon & Timjan

Hallon & Timjan

En fruktig fusion av hallon och timjan med körsbär, äpple och mint.



Kanel & Lagerbär

Kanel & Lagerbär

Lockande doft där två klassiska jularomer blandas.




http://www.partylite.se/sv-se/Default.aspx



Nyhet! Halloween Natt

Nyhet! Halloween Natt

Kusligt! En skrämmande god kombination av nougat, kola, toffé, kryddor och vaniljkräm.

Mina tre val av dofter! Samt i olika former och även en underbar ljushållare.
Symmetri 3-i-1 hållare

Blev en 25 cm votivljushållare. Man kan verkligeb sätta sin egen prägel och stil på denna. Kanske efter årstid eller efter högtid? Jag blev kär!!

Jag hoppas att många kommer till mitt party om två veckor!!
Hem och fortsatte att leta efter Luna min...Ingen katt, pappa och Katja kom...pojkarna kom hem och ännu ingen liten katt. Kvällen gick och jag blev varm som vanligt, kändes som det gör var kväll, febrig!! Men ingen feber. Yr och ledsen så jag hoppade i säng och kunde såklart inte sova....
Somnar till och blir väckt av Patrik..
- Luna är hemma!!!
Jag kallar på henne och upp hoppar hon i sängen...ÅH!! Så mysigt! Min lilla tös hemma! Vilken buskatt som inte kommer när man kallar, men en katt gör ju precis som den själv vill...
Nu är Ted på sina första 5 timmars på dagis...imorgon är min första arbetslösa dag och jag ska in till Arbetsförmedlingen. Suck. Idag ska jag bara va medans Ted leker på dagis...kan behövas...

Kommentarer
Postat av: teddy

Hejsan tjejen. Då vet jag att det är du, bra att du skriver det här annars hade jag klickat bort dig, hahaha. Man får ju knäppa folk eftersom ibland!

Vad bra att kissen hittade hem och är saft hemma i eran säng.

Önskar dig en bra start på nya veckan.

kamis från mig

2009-09-14 @ 09:16:42
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: fine

åh vilken tur att hon kom tillbaka!



mysiga ljus.. jag vill ha ett som luktar ju sen i december, med kardemumma, kanel och apelsin. MYS!

2009-09-14 @ 13:03:55
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

jag tror du är lika kär i dessa produkterna som jag är. ska vi inte ta och bli kompanjoner:) KOM IGEN!!

2009-09-15 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0