Här bakas det!

Jäsningen har startat! På riktigt! På bara ett kort tag har det rullat på snabbt med dagar och figuren har ändrats.
Än så länge så trivs jag med kroppen, och tycker det är så fint. Hoppas kunna vara smidig länge denna gången....ha ha. Vi får se hur länge det varar? Ha ha...





Fru Kullis idag efter solning, spinning och dusch. Tillpiffad inför fredagens hemmagjord pizzakväll hos Nisse.

Det var trevligt och barnen busade!! Pizzan blev goooood och alla slaskade i sig. Kaffe på maten och prat på balkongen.
Lisa frågade Ted vad bebisen ska heta, om det blir en flicka eller pojke...såhär säger vår kloke son:
- Man vet inte vad blir, det kan bli vilket som. Pojke eller flicka...

Nu myser jag med min nattuggla Ted....snart somnar han på soffan men han har ju fått en ny film av Pappa sin som han bara måste se!! ha ha ha..

Natt natt

Kommentarer
Postat av: fine

vilken söt tröja! Allt klär en skönhet :)

2009-09-12 @ 06:38:41
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

vackraste! åh vad jag längtar efter den lille krabaten!

2009-09-12 @ 22:18:28
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0