Greppa tag

lämnat lilleman på dagis, trötter var han men vaknade till och tyckte det var ganska så kul att leka med kompisarna sina. Fast han hellre hade legat kvar i sängen.

Igår blev väggarna klara för målning och det sista taket sattes upp. Idag ska vi åka och titta på färg!!
Jag ska göra lite nytta här hemma genom att maskera taket och måla skorstenen. Antar att som vanligt är det förarbete som tar en massa tid. Målningen får Patrik sköta. Jag skvätter bara ner. Så maskera och sen kladda på liiite mer färg på vår vita skortsen. Blivit lite skavd här och där. Kanske ger mig på att måla garderoben ännu en gång. Trejde gången gillt! Fin är den, men om den ska vara öppen så vill man verkligen att det ska vara fint och helt vitt. Så nu ska jag greppa tag i penseln och få lite gjort här hemma!

Kommentarer
Postat av: Helena o Leon

Jag hoppas ni målar med vattenfärg o att ni vädrar samtidigt för det är inte bra o vara i målarfärgslukt för länge när man är gravid.. Bara så¨du tänker på det.. Gifter o sådant går in till bebisen genom andningen...



Kläderna håller jag på o inventerar o ta kort på så du får se dem o priset på alla.. det tar liten stund till...



hoppas allt är bra annars..



kram

2009-09-21 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0