Bullbak idag igen..

Efter att ha vilat hela förmiddagen...(ja ibland får man göra det när man har sin lilla 4 åring på dagis) så har jag startat bullbak.
Blir fransbrödbullar! Lagom tills Sanna, Erica och Milila kommer. Kaffe och bulle!! Mums!
Har vilat för jag har inte mått bra alls, febrig (första gången jag känner mig varm en förmiddag, annars är det bara varje kväll det ska jäklas), hostig, trött, besvärlig och snorig. Vet inte om det är höstsnuva eller bebis i magen som busar med sin mamma.

Josse! Vill du beställa från mitt party? Du kan ju joina fast via nätet!!?? Vill du det sötnos!? Om du bara visste hur gott juldofterna luktar. Den jag köpte luktar som jul på burk!!!! Man kan sniffa sig tokig! Tänk på det!

Ted leker en stund på sitt rum och jag ska försöka få dagen att gå. Nu får vi ju besök och det ska bli kul, sen är det grillkväll ikväll på Teds dagis. Ingen Patrik som kan följa med...suck. Jag och lilleman får cykla dit vi 2. Tss. För det får man ju inte missa!
Nej nu ska det bakas ut bullar!!!


Kommentarer
Postat av: fine

ja gärna! men hur mkt blir kostnaden inkl frakt? bra idé :D

2009-09-14 @ 15:16:14
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0