VITRENITREVIALLA

Igår blev en riktig handlamassordag. Tomt på kontot men ALLA julklappar klara förutom kalendrarna som alla får var år på Ted samt mina brödrar. ALLA ANDRA! Så skönt!!
Blev en del kläder och jag ångrar djupt att jag inte köpte fler brottarlinnen!

- Katarina, kan jag skicka bud med dig? Vill ha tre till tack...;) Så otroligt sköna med bara leggins under <3

   

   

Full rulle hela dagen! Alltid lika mys att vara iväg med min Patrik.
När vi kör hem så stannar vi vid övergångsstället, i lilla Vittsjö för ingen mindre än Herr Peps Persson. OBOY!



Can you see him?? Hihihi.. Vittsjös coolaste kändis.

Hem och packar in allt, sen hämtar vi vår lilleman som varit hos Mormor och Morfar. Mormor bjuder på egenkokt tomtegröt. ÅH! Jag har med mina biskvier och bjuder på. Hem och helt slut i huvudet. Packar upp och rensar allt. Provar kläder, eftersom inget är provat. Sen somnar jag gott vill jag lova...

Idag underbarast av underbara. Underbara flickor här idag. Love you all. Mina bästa vänner har varit hos mig idag och förgyllt min dag. Massa prat och mängder av kaffe.
Nu leker Ted med Ellen och jag håller på med maten. Lugn fredag idag annars. Längtar efter mannen min nu.

    







Gissa om jag längtar efter dig. Inte buffat så mycket idag alls. Längtar tills ikväll då vi ska "prata lite". Idag pratade Emily med dig ju, men inte ville du sparka och säga hej.
Blev inte alls mycket shoppat till bebis igår. Jag känner att vi har allt och vill vänta lite till tills vi handlar det som vi måste handla. Har ju nästan allt, eller får låna av fina vänner.
Till bebis blev det första napparna, första nallen (ett lamm valde jag) och en speldosa som är ett lamm. En lammbebis. Så fint med lamm, och den är rikigt mjuk och gó. Den ska bebis få.
Nu är jag hungrig som en varg. Höstgryta som var nerfryst är på spisen och potatisen kokar. Mat mat mat.


Kommentarer
Postat av: Fine

Vilken fena du är på att styra upp. Julklappar i oktober, höstgryta, biskvier - jag blir så impad! :)

2009-10-24 @ 09:54:14
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Lina

Nah, lamm, precis som de första kramdjuret jag fick, lammus. kommer du ihåg de hehe. mysigt.

2009-11-02 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0