Värk och gas

Ha ha, jaha. En måndag över och Ted har redan somnat för natten. Kommer även jag göra snart.

Lilleman min har varit på dagis idag och jag har sökt lite jobb och kollat serier. Ja ni vet, tvätt och sådant som man gör när man bara går hemma. Sen ringde Erica min och ville bjuda på kaffe. Alright! Jag och Pk hämtade lilleman och sen har vi haft myskväll jag och Ted. Tittat på fim och ätit mjuka pepparkakor. Fick så ont i magen och har fortfarande. Spänner till lite med. Sen att man ständigt går och småfjärtar är inget kul för magen det heller. Ja, vad? Gör man det så gör man det. Säkert ett väldigt vanligt gravidfenomen. Ha ha ha

Tänkt mycket idag på att det är en vecka kvar tills vi får se vår lill Bebis. Om jag längtar nu! Undrar om allt ÄR bra? Undrar hur den lill ser ut? Om det är en pojke eller flicka? Jag har inga aningar, inte denna gången. Jo, visst har jag...ha ha. Snart har halva tiden av graviditeten gått och magen den växer sakta men säkert. Igår fick jag prova Svägerskans mammahängslebyxor och OMG vad sköna. Love them. DOM KOMMER JAG BO I!

Åh det är så tråkigt när mannen jobbar kväll. Åh, så ensamt och tyst här hemma...Efter att Ted har somnat iallafall. Skulle slingat håret ikväll, men inte haft ork eller lust att gör det ensammen..Tror att jag ska bädda ner mig med min gosse...men först ett glas juice..

VILKEN UNDERBAR BILD! Vilket gottebord!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0