Massa bubbelbus

Igår när jag tittade på filmen så höll jag händerna över magen hela tiden under filmen. Visst pratade den lill med mig! Kände EN gång utanpå hur den sprallade. Men inget man kan kalla spark, utan mer en kick eller putt.
Jag som ville känna en rikig spark!! Åh vad mysigt det var!

Gick och lade mig ovanligt sent för att vara jag nuförtiden....inte förrän 00:00 somnade jag. Ha ha.
Kunde inte heller då ta bort handen från magen...åh..
Letade låtar igår på YOUTUBE och namn. Har ju som sagt flicknamn, men ännu inget pojknamn som klingar till 100 %. Hade vi med Ted och han blev ju ingen Theo, Theodor eller Theon. Så vi får se.
Idag ska jag på ME&I party och Farfar Gunnar fyller 81 så vi får gratta honom med. Har fått låna Svärmors symaskin med...Men vi får se hur mycket jag hinner med idag. Jag fick sovmorgon idag...det var så skönt.



Vecka 17

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Som jag förstår det bor/har du bott i Porrarp. Jag håller på med ett skolarbete om kontroversiella ortnamn och hur de upplevs både från in- och utsidan och Porrarp är ett av namnen i fokus. Om du orkar och vill vore jag superglad om du ville svara på en anonym miniundersökning (fem frågor) om ämnet. Och tipsa hemskt gärna andra invånare om det också, det är svårt som tusan att hitta folk! :) Tack!, alternativt; förlåt om jag stör ^ ^



Här finns undersökningen: http://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en_GB&formkey=dEg1RHQ2YmMyT2VKb1hUQ1B6OWhRNmc6MA



Mvh

Sara

2009-10-12 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0