Bus eller godis?

Igår knackade två små häxoroch ett spöke på min dörr. Gud så gulliga! En amerikansk sed som lockar svenskar och jag tycker att det är kul. Man ska inte ta lätt på döden och glömma varför man firar Allahelgona bara.
Bus eller godis kan man göra. Mest kul för barnen som ännu inte förstår vad det är VI tänker på.
Sen att jag ska ha häxhatt på mig är inget ovanligt....burkar jag ha då jag tar en tur till Blåkulla.

Har haft gäster inatt. Sanna och Bellan har sovit här inatt. Patrik kröp ner till mig igen i morse, eftersom bilen inte är säker att köra med pga våra bromsar ville han inte köra då det var -5 i morse. Olyckligt om det skulle hända något. Vi får ta det, dom extrapengarna kan vara hans liv. Vad är då pengar värt?
Ätit frukost och barnen spelar x-box. Jag dricker kaffe och inväntar Erica. Vi ska spöka ut barnen!!!!



Ikväll är nästan ett måste att se en läskig film, men vilken??

Nu kom Erica min! Dags att göra lite spök av dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0