Bio med Ted

Idag fotades Ted på dagis. Han hade sin Kiss tröja på sig, MEANDI jeans och sin nya sjal. Ha ha. Så fin!



Nya jag gör såhär på varje bild...hm...

BIO MED TED!!

  

 

Gissa om min lille kille MÖS och kände sig som en KUNG!

Blir insläppta och det är bara vi i hela salongen. Okej, den lilla salongen...men för Ted var det stort.
Han får välja precis var han vill sitta på "bio killen". WOW!! WOW MAMMA!!
- Jag ska sitta högst upp!!!
Han sätter sig tillrätta, ljuset slocknar och nu gillar inte Ted det. Han stänger dörren och det tycker inte Ted om. Varför stänger han dörren mamma?? Får vi inte komma ut?
Men efter att jag förklarat så gick det så bra, filmen började.
NICKE NYFIKEN 2 Apa på rymmen. Ted satt som ett ljus i 1 timme och 20 minuter!! Han tyckte det var sååå spännande. Detta ville han göra om imorgon igen!! HA HA HA .

Kommer hem och myser, sen åker vi hem till Pappa min och Katja på middag. Gott med lagad mat. Mmmm...kaffe och biskvier. Mumma! Vi spelar "Tjolahopp" och Ted vinner. Ett Astrid Lindgren spel och Ted rockade. Ted fick frågan:
- Vem spökar för Madicken.....
Teds svar var klart och rätt...: ABBE!!
Nu sitter vi och myser, höstfix imorgon. Ska göra läskiga pumpor. Bu!!

Inväntar att Bebbe ska vakna...

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe han är så söt ted :) Melwin har också börjat med såna miner på varje kort :P tungan ute :P hehe! Jag är också sugen på att gå på bio med melwin, men vet inte, han är nog för liten just nu, skiljer ju iallafall 1 år mellan ted och melwin, ted verkar mer vuxen liksom :)

2009-10-27 @ 21:21:31
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: fine

Ted - en riktig charmör! så fin han var, korten blir säkert jättebra :) hur mår den lill* i magen?

Torsdag imorgon. Har koll på när du går in i nya veckor - så spännande att följa :D

2009-10-28 @ 10:38:08
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0