Bebis är vaken

Sitter och pustar ut efter en hektisk dag, en gud så fina finisar man har omkring sig! Bebis puffar i magen..

Idag städade jag hela fm. Kisarna fick vara i källaren...Rensa katthår till MAX!
Sen kom Hampus och Lisa på kaffebesök och efter det fina Erica och Sanna. Erica hade fixat en större cykel till Ted, eftersom hon ska lära honom att cykla. Har man fina vänner eller har man? Vilken Pingla ;)
Ted cyklade lite och jag fortsatte pilla med fotokalendern...börjat så smått med den nu. Kollar igenom bilder från året som håller på att ta slut..
Söta Josse kom och vi blev klippta! Både jag, Pk och Sanna. Jag blev lika nöjd som jag alltid blir då hon klipper mig. INGEN ANNAN SOM FÅR RÖRA MITT HÅR NU MER...EVER!! Hon har magiska fingrar!
Håret känns så skönt nu. Angelica och Johanna kom på kaffe och hämtade ljus, jag avundades Angelicas fina Ed Hardy tröja...grrr. SÅÅ FIN. GISSA OM JAG AVUNDAS DIG NU SNYGGING!?


Söta Angelica på vårt bröllop! ÄVEN DÅ EN URLÄCKER FESTBLÅSA. JAG LOVAR ATT SNART KOMMER VI OCH HÄLSAR PÅ. Då ska vi ha tid att sitta och pratat lite ;)

Johanna var så fin med magen...tiden tickar på för henne och Mårten. Spännande.
Efter alla gäster var det dags för oss att köra på middag. Sanna följde med oss, sötnosen. Hon coh Ted är oskiljaktiga. Ted han avgudar sin Sanna och har nu även en förlovningsring till flickan sin. Se upp killar, Sanna är bortlovad...ha ha ha.
Vi var ute hos Mormor och Morfar på middag. Lax...mmmm. Sen kaffe på maten. Mysigt att träffa dom. Dom ville att Ted skulle sova där på onsdag, eftersom han ska vara hos dom på torsdag då vi ska till Ullared. Slipper vi väcka honom så tidigt, eftersom det är en sjusovare vår son. En mysig avslutning på kvällen, sent blev det och Sanna blev så olycklig över sin lösa tand. Jag vågade inte dra ut den, men lovade att Mamma Erica fixar det. Gjorde hon med såklart! Körde hem HTT och Lisaflisan. Sen väl hemma sover Ted gott i bilen...nanar vidare sen..Skönt faktiskt.
Nu har jag titttat på dom fiiiina tallrikarna jag fått av Puff. VILKEN UNDERBAR SVÄGERSKA DU ÄR. Tänk att du alltid ska tänka på alla andra. Du viste hur gärna jag ville börja samla på denna julservisen från Fyrklövern. Ska jag med nu när jag fått start på samlingen. HAR ALLTID ÖNSKAT MIG DENNA SERVISEN. Nu har jag Åtta stora mattallrikar och åtta dessert tallrikar! Älskar dom.
Något att önska sig vart år i födelsepresent numera!

Bild från Fyklövern.se
Serien heter Gammaldags jul.
åh! TACK PUFF! TACK TACK!!


Som sagt så är Bebis vaken nu. Hoppas att bebis är snäll imorgon och visar upp sig rikigt för mamma och pappa. ALLA TROR ATT DET ÄR EN FLICKA, eller man kan säga att 80 % tror på en flicka....men jag vet inte..Jag tycker det lutar åt en pojke. Men enligt alla gravidbekymmer är det en tös. Mår helt annorlunda än med Ted. Tänk om hon inte kan se imorgon? Ska man gå och undra då...hm. Huvudsaken är att bebisen är precis som h*n ska vara! Längtar så efter att få se dom små benen och armarna imorgon. Och att Patrik ska få se, för han är så förväntansfull inför imorgon med.
Nu ska jag surfar vidare på Fyrklövern...tss. Försöka sova inatt, hur nu det ska gå...ha ha.

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ stumpan. Hoppas det har gått bra på ultraljudet idag och att allt är bra med dig o familjen.

Jättefina tallrikar förresten... jag har Disneys jul servis =) Helt underbar samt Disney byn också från fyrklövern...de är sååå fina så.



Många många kramar

2009-10-19 @ 17:59:40
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, såg att vi har samma BF 17/3 2010 ;)

Jag hoppas det gick bra för dig på ultraljudet idag, jag var på UL förra veckan och vi fick veta att vi vänta en pojke.

Lycka till med allt!

2009-10-19 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0