Sista rycket

i trädgården hade vi idag. Lilleman var på dagis och min Älskade Farfar och Farmor kom, sista rycket med räfsan för i år. Blev så fint! Rensat lite stuprännor, klätt bocken vår och satt slingor i både den och i vårt fina Hjärta från bröllopet. Hunnit med massa trädgårdsfix idag. Känns skönt att nu är det klart. Inte lätt att räfsa all denna gräsmatta ensam, en del ju.
Middag och sen tittade Ted, Farmor och Farfar på Vi på Saltkråkan. Jag har putsat köksfönstret och storarumsfönstret. Julgardiner strukna och upp med. Samt stjärnor. Så nu är dessa fönster klara med, förutom dukar och tomtar!!
Blev för mörkt sen att putsa mer...såg ju inget. Fick ge mig...men sammandragningar har jag haft hela dagen bara för att jag varit igång så mycket. Kände för Emilymys ikväll. Så vi begav oss dit jag och Ted.
Blev glassfika och kaffe. Ted och Doris busade och vi mös framför den fina kaminen.

 

 



Love you Ems <3

Vilken myskväll det blev. Soon soon again!! Och NEJ Ems jag kommer, och VI kommer inte att ångra oss...
DU SKA MED IN TILL FÖRLOSSNINGEN!! Vi vill ha med dig!!!! Vi ska ju föda barn!!!

Väl hemma igen så är Ted så duktig. Patrik ringer och pratar lite, sen borstas det tänder och sen är det saga. Ted somnar sen gott. Han tycker det är mysigt med stjärnan i fönstret. Visst är det mysigt! mmmm...mmm.
Nu sitter jag och lyssnar på musik med bebisen i magen. Bebis tycker om Bon Jovi och Queen...

Mår bra för övrigt. Har sammandragningar och urinträngningar. Men värre kunde det varit som sagt. Magen den växer med stormsteg nu. Undrar om hon börjat mäta SF mått nu på måndag? Borde väll vara dags för det nu.
Tröttattacker kommer och går. Orkar inte riktigt lika mycket, men SKA. Envis som jag är.

Nu åter till musiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0