En underbar gåva från en Fine


Liten gosse ska bli Storebror. Mamma & Pappa älskar dig. På fotot har du nyss fyllt 1 helt år.

Idag var det en lite ledsen kille som jag körde till dagis, men han var duktig ändå. Mammas hjärta.

Sen hem och en snabb kopp kaffe och sen blev bilen ren. Både invändigt och utvändigt. Nu blänker "hon".
Efter det kom Ems och det var pyssel ute hos Erica. Töserna gjorde grankransar och jag klädde vårt hjärta med granris. Ont gjorde det i fingrarna, småflickorna lekte lite och vi mammor stack oss i fingrarna. Ha ha! Luktade gott gjorde det. Luktade så mycket jul så jag och Erica bakade lussebullar sen på eftermiddagen. MMMMMM. GOTT.

Erica bjöd på mat och sen busade vi alla med Milia. Mätt och trött hem och ringde lite telefonsamtal, Patrik sade att det låg ett paket till mig i brevlådan...
Nyfiken som jag är trotsade jag rädd för mörkret Johanna och där var ett paket!

Gissa vad Jossan skickat till mig, jo Havandeskapsolja! TACK TACK TACK. Magen ska smörjas ikväll;)

 


TACK TACK SÖTASTE!!!



Magen ikväll. Häftig bild på kulan. (Lång slutartid och ingen blixt)

Jag sitter och har precis knaprat i mig två lussebullar och fyra pepparkakor, ha ha ha. Samt ett glas kall mjölk. MUUUUU....GOTT SOM INGET ANNAT.
Imorgon får jag se om jag kör och tar sprutan, är så nojjig. Vill helst prata med min BM om det först. Imorgon ska jag hinna med en skön promenad iallafall. Härligt! Synd bara att det inte går att gå så långt för då måste jag uppsöka damrummet.

Bebis har knappt varit vaken idag....men nu ikväll är det kalas i magen. Läste att om man buffar på bebisen så flyttar den på sig. Du får buffa mer nästa gång EMS!! Vå får helt enkelt väcka bebbe liten.
Igår kände ju först Sanna hur bebis sparkade och sen Erica. Sanna tyckte det var häftigt! Jag kände nu när jag nattade Ted att lillebror/syster vaknade. Sen sparkades det för fullt. H*N TYCKTE nog om Sagan jag läste för Storebror. Det låter så vuxet, STOREBROR.


Kommentarer
Postat av: Fine

Åh va roligt att du gillade den, söta du!!! Hoppas den är skön att smörja kulan med, kommer skina som ett bowlingklot! :)



Åh Ted som storebror. Låter verkligen stort, lille killen kommer axla ansvaret bra tror jag säkert!

2009-11-10 @ 21:45:55
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Janni

Den där oljan har jag hört såå mycket bra om. Måste införskaffas :)



Hur är det med dig annars?

Här går det tungt. Känner mig som en fet flodhäst. Totalt osnygg! Jobbigt..



Tråkigt att höra med katten. Jag vet inte vad jag gör när mina små råttor (E och T) blir gamla.. fy farao! Inte att tänka på ens..



Kram så länge

2009-11-23 @ 16:05:40
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0