Årets första julbord

Blev kidnappad av Erica lagom efter min städning. Mamaträff!
Fullt ös med många barn. Mammor och lilla Mor med...

     

 
Sanna ville följa med oss hem. Hampe och Lisa på besök och lite tjöt. Sen åt vi årets första julbord!
Gott som attan och åt gjorde vi alla fyra! Sen blev jag slö slö slö....fick lägga mig en stund och vila magen som var hård som sten av sammandragningar och mat. BM ringde och vi pratade lite. Jag ska härda ut. Sålänge dom inte är täta eller gör ont så sa jag inte oroa mig. Men lyssna på kroppen och lägga mig ner eller varva ner då dom kommer ofta vilket dom gör nu. Det enda som kan hända är att jag börjar öppna mig och GUD BEVARE det är för tidigt. Så det gäller att ta hand om sig själv.
Eftersom Ted fyller 4 ½ idag så kom lilla Svärmor med en peng till Ted och en paket i form av fingerfärg! Sen fikade vi alla på sorbetglass och Sanna fick skjuts hem. Ted skulle nana och även hon hem och göra....även om hon gääääärna ville sova hos oss...Lillsnuttan!
- Nnnnärrr ärrr ddddet llllov Jjjjohanna...??
ha ha ha, älskade tös.
- Kkkkommer du och hämtar mig imorgon med Johanna?
Hemfärden med Sanna blev intressant, vad mycket som spökar i hennes huvud och hennes värld som hon kallar det. Vilken smart liten flicka! Avgudar henne och alla andra barn som jag träffat idag ;) Ni gör dagen underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0