Allt

Jag hinner inte med veckorna, eller dagarna. Tiden den går så fort!
Bebis var vaken när vi gick och lade oss igår med. Men jag somnade efter en stund....trött.

Idag cyklade jag och lilleman till dagis. Det var riktigt skönt!!! Fast att jag fick sammandragningar så var det skönt att cykla. Jag saknar spinningen, men vågar inte riktigt gå på ett spinningpass nu...
Kommer hem och kaffet såkart klart för det satte jag på när jag cyklade hemifrån. Ringt BM som var på möte, men hon ska ringa upp mig. Jag vet att bebis inte kommer nu, och att det är övning för livmodern. Men det är så många sammandragningar och ofta. Jag vill ju bara veta. Trots att man gjort detta innan så kommer det ändå upp tusen frågor i huvudet.

Ted i magen V24
Nu ska jag få lite gjort här hemma! Kanske dra fram dammsugaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0