IMORGON GIFTER JAG MIG!!!!!

Med min Patrik!!!

Wiieeee...arghh...oooohhh...iiii...

Jag sitter här med en kopp kaffe. Njuter av det vackra vädret och grönskan utanför. Ska pussa på min blivande.

Dagens schema:

Pappa & Katja kommer 9:00
Dags att köra ner allt till festlokalen
10:00 Ljuskillen Morgan kommer mellan 10-12
Nu ska det börja bäras bord och dekorera. Dukar ska på, dekorationer.
Tina, Nana & Ems kommer. Farmor och Farfar har Ted. Pk ska hämta ljudanläggning. Koppla ljudet.
15:00 HÄMTA blommor (dekoration till festen & kyrkan)
Sen får vi se vad som händer....
Jag är inte nervös idag alls. Känns bra och laddad till MAX.


Kommentarer
Postat av: Cissi

LYCKA TILL på er stora dag. Kram

2009-05-01 @ 11:30:54
URL: http://ceciliawestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0