Fru K vill inte ha ont mer nu (rastlös)

Nej, idag vill inte ryggen alls...Legat på värmemattan hela morgonen...Ted vaknade 6:45...Dora och frukost sen låg jag där. SOM EN KOLLI. Usch. Pk kommer upp, han är helt underbar! Lekte med Ted och jag slumrade en stund. Inte bara i ryggen utan det går/strålar fram i livmodern. Säkert smärtan som påverkar "där framme" med.
Men efter en stund insåg jag att en IPREN samt en Diklofenak var på sin plats nu.
Nu börjar det släppa lite...Ted är hos Farmor och Farfar och leker. Pk kapar ved. Shit vad han har att göra. Han tyckte att jag skulle vila...JAG VILA? Nej. Sålänge jag inte stressar eller lyfter så går det an.

Igårkväll gjorde jag två bildspel med musik till. Ett bildspel av våra bröllopsbilder som fotografen plåtat så bra och ett bildspel i kyrkan. Klara, men ska ha Hampes hjälp om lite tips innan jag lägger ut dom på nätet. Då ska dom ju vara bra! Låten slutar tidigare när man sparat den, bildspelet inte slut. Men i MOVIEMAKER så ser det rätt ut. I need you Hamps. På lördag ska vi kidnappa honom hem till oss sen när vi scannat bilderna...ha ha ha. Moaha ha ha! Så får han se vad jag gör för fel kanske?



Annars? Ja....igår drack vi lite vin och åt räkor med vitlöksbröd till. Mumma! Tittade på "My best friends girl" (igen!) Love that Movie and i Love DANE COOK!


GLAD 4 ÅRING! Får en puss av Mamma sin!

JUST NU SITTER JAG BARA OCH ÄR RASTLÖS...Lyssnar på ballader och funderar på att kolla igenom korten IGEN!
Kan inte sluta titta på våra bilder från bröllopet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0