FRU K IS BACK

Yes i am!! Håller just nu på att lägga ut tre bra filmer på YOUTUBE.
VÅR BRÖLLOPSDANS SAMT VÅRT CELEBRA BESÖK PÅ FESTEN!
Jag håller på med min lilla story om bröllopet. Så det kommer, det kommer. Idag kommer fotografen och vi ska få alla bilder. Tyvärr kommer inte bilderna som fotografen plåtat läggas ut här. Tills jag vet hur man högerklicksskyddar. Han som äger rättigheterna till alla bilder. Sen vill vi inte att alla ska kunna kopiera bilderna. Varken rätt mot fotograf eller oss. Men tre roliga videoklipp ska jag bjuda på senare!! Sen får vi snart andras bilder med...



Har varit så mycket att smälta och förstå att det är över nu. All planering, all oro är borta. Lite trist samtidgt som vi fick vår dag och den var helt underbar. KUNDE INTE BLIVIT BÄTTRE!! Speciellt om man ser på vädret nu efteråt....Det har varit kallt och regnigt. MEN VI HADE FINT VÄDER!! TOPPEN JU!



SKÅL ÄN EN GÅNG FÖR OSS OCH FÖR ALLA UNDERBARA GÄSTER! Fan vad alla rockade! Precis som vi ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0