Till vår kortfilm

Till vår kortfilm som ska klippas ihop efter bröllopet har vi nu valt musik!
Mäktig musik från filmen "Gladiator" såklart!!!



 

Musiken är mäkta mäktig! Båda två älskar filmen och denna ska klippas ihopa med det våra vänner filmat.
Patrik har ett program och har testat lite, vet nu hur man enkelt kan lägga till musik och klippa film!

Jag ska försöka hinna med lite jobb med festhäftena...inget kul alls. Ha ha ha. Brännt ut låtarna till vår Kantor Curt, sitter här och har sjukt ont i ryggen. Vill gråta emellanåt, så ont gör det. Man andas in kraftigt och det sticker till. Läskigt vill jag lova. Vill inte ha ont i ryggen. Men jag kämpar på! Patrik, Svärfar och Ted är ute och har börjat vårens kapa ved projekt.

Nästa låt jag visar är vår ingångmelodi. Då på orgel!
Min och Patriks favorit Astrid Lindgrens fiktiva person.



http://bröllopsmusik.nu/

Här kan man gå in och lyssna på den med orgel!
Var en stolt brudgum som hittade den och ville så gärna ha den! Puss till PK.
Nu åter till jobb med festhäftet! Hur ska man hinna med allt?

Kommentarer
Postat av: Tinna

Hej kära du. Det kommer ju att bli ett dunderfint bröllop...hade det inte varit för att jag ska åka till Lalandia den helgen har jag smygit in i kyrkan för att titta på dig...



Emily...om du läser här tackar jag så hjärtans mycket för din hälsning, kommer inte in på din blogg för att skriva där...



Önskar er en ny fin vecka

KRAM KRAM

2009-03-15 @ 22:38:52
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0