Tiden räcker inte till




Hinner verkligen inte med nu när dagarna går så sjukt fort!
Idag är det 47 dagar kvar...nyss skrev jag att det var 60 dagar kvar! Snart 20 dagar POFF borta! Herregud!

Söndag "sköna söndag" 48 dagar kvar.
Barnklädesparty..discoapa 
Blev en tröja som Svärmor köpte till Ted och jag köpte nya fina ljusa jeans. Lite slitna sådär snygga! Han kommer vara så fin i dom! Kaffe och fika, massa barn och mammor!

Träffade min Frissa som nu är bestämt! Nu är jag 100 % säker, MALIN Nordkvist ska göra vid mitt hår. En provuppsättning och allt till ett bra pris, till ett så bra pris att jag valde att ge henne lite mer för jobbet. (Nu måste jag avboka ROCKEE)
Kvällen hemma sen..Ted var så snäll och tittade på film. Han hade busat så mycket ju!
Jag och Pk kunde koncentrera oss på festhäftena lite granna, satt i över en timme med en öl i handen och kollade igenom. Han sade vad han tyckte och vi har nu två sidor att fylla till med något. Sen är det KLART! Det lie kniviga blir sen att ksriva ut det, men med hans hjälp och jobbets laserskrivare så kommer det gå GREAT!
Somnade gott gjorde vi alla tre...


Vaknar idag.....Pk onti halsen och Ted säger sig ha ont han med. Så pojkarna får stanna hemma utan ström..
Kommer till jobbet, ja jag gick dit fast jag hade ont. Jag ger mig icke! Ingen ström här heller...Men det gick ändå!
Efter en arbetsdag blev det till att fara på kalas hos Lillan som fyller 61 idag! HURRA!
Erica och bebis i magen, Sanna, Andreas, Emily och självklart lilla gosiga DORIS. Tss. Gissa vem som roffade åt sig henne på direkten? Åh vad vi gosade, och kelade och pratade!!! Hon log, skrattade och "pratade" med mig! Vad hon har vuxit! Fina tösen, Johannas gosis! Ted lekte med flickorna ute, sen kom han in och bytte Doris blöja.
Vi pratade om allt möjligt! Bröllopet!! Lillan visade sina skor och vi traggade så tiden den försvann!
Jag fick snabbt åka iväg då jag kom på att träningen börjar om 30 minuter!!!!!

PUMP idag! Träffade Helene och min lilla sminkis, Titti. Vi jobbade hårt idag! Jag var laddad efter att jag knappt varvat ner alls idag! Kommer hem, duschar, pratar med syster (nu börjar folk ringa och höra vad vi önskar oss..kanske dags att lämna en önskelista hos Katarina?) Pappa kom, mysigt som vanligt! Pappa, jag och kaffe.
Var tydligen liiiiite strul att lämna tillbaka skorna...trots att dom var köpta dagen innan. Ha ha ha..Men pengar fick jag tillbaka!
Kollat DH nu, pratat med Nana..håller mina tummar imorgon för min Nanis!
Nu ska jag slappna av och försöka sova, imorgon mycket som ska göras igen. Lite att ringa, posta och träna. Pk ska sola...ha ha. Och vi ska hinna vara mamma och pappa med. Jisses, tiden räcker inte till mina vänner.

Någon som har en vecka över? Skönt att veta att på fredag (min enda lediga dag denna veckan) ska jag och Nana till Malmö och handla! You and me, natt och dag!

Åh kommer på nu att kameran måste tömmas, massvis med bilder att visa...hm. Ja ja, nu orkar jag inte mer idag. Undrar om man är lika pigg imorgon bitti och kanske går till dagis? Tror inte att Ted vill det iallafall. Vi får se!
Får träning iallafall imorgon ändå...
Imorgon ska jag:
Jobba, träna, diskutera meny med Svärmor, ringa Erica och se om hon hört med Frida, posta ett brev, ringa eller maila ROCKEE, Maila Malin....Hm...
Nej, nu så! Ta ta


Kommentarer
Postat av: Tinna

SÅÅÅ

Nu är mitt kuvert inlämnat med alla röster på er !



KRAM KRAM

2009-03-17 @ 15:08:31
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0