Nu är den väck!!

Emily och Doris kom på fika. Tyvärr kunde vi inte åka till sömmerskan idag för hon var så förkyld. Får vi ta en annan gång! Rätt skönt att ha en förmiddag hemma med tre underbara finisar! Vi tyckte att vädret var så underbart så vi packade barnen i vagnarna och gick ut. Var ute i över en timme och gick. Pappa fick nys om detta och kom ner till byn för att se Doris. Vi promenerade vid sjön och pratade flickprat, Ted flikade in då och då och Doris sov hela tiden.

Kommer hem och det är dags för mig och mitt första "skönhetsingrepp" någonsin. Körde in till Elisabeths Hudvård och fick lägga mig ner i behandlingsrummet. Hon såg direkt att det var en "milie" jag hade. En tilltäppt por/körtel. Eftersom den satt lite pyttelite nerdanför franskanten så var det nära ögat mitt. Den kan då "rulla sig".
Hon började först med att sticka hål med en nål, (mindre kul) och eftersom den rullade sig så tog det lite tid. Men ändå ganska så smärtfritt. Jag hade mest i tankarna att jag ville bli av med skiten!! Sen plockad ehon ut den i två delar. Lite envis var den och satt hårt. Men ut kom den! Nu är den borta och jag kan slippa reta mig på den. Jag frågade sen vad hon tycker att jag borde göra med ansiktet innan bröllopet. Hon berättade precis och jag bokade med!!
Så det blir antagligen en Ansiktsbehandling med mask och massage. Brilliant behandling eller var det hette. Även plockning av bryn och fäg av fransar och bryn!
Gick och solade på Solgränden, nöjd!






Sen gick jag inom Salong Qetesh, där bokade jag manikyr 3 dagar innan bröllopet! Ingen fransk manikyr för det vill jag INTE ha!
Hon frågade...
- Ingen fransk alls?
Nej...vanliga naturliga vackra naglar. Så nu är det med bokat och klart!!

Även bokat frissa idag som ska slinga och klippa mig innan bröllopet, blev studio 30. Spännande! Ska jag göra ca 2 veckor innan! Jippie! Vilka behandlingar och vad man ska skämma bort sig nu innan bröllopet. Pk tyckte att det kunde jag få göra!


http://www.qetesh.se/
http://www.studio30.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0