Kan inte sluta stirra

Idag är det 8 veckor kvar, eller 56 dagar..eller mindre än 2 månader.
Nedräkningen är berättigad nu iallafall när det börjar dra sig mot slutspurten.

Har lagt över bilderna från i veckan då jag rpovade min brudklänning, kan inte sluta stirra på dom just för att se sig själv. Känns så konstigt! Nu är dom på putern med så man ser i stor bild. Ha ha, ja jag har gömt dom för Pk. Han hade med kameran idag på Andys, men var duktig och tittade inte på dom. Han vill ju självklart inte spoil the moment heller. Precis som jag, kalla mig "Old Fashion" men.

Kvällen kommer vara blivande make fri, han behöver verkligen komma iväg lite. Han är och spelar Poker med grabbarna. Ted kollar film och ska försöka få in honom i duschen, eftersom han busat järnet idag. Men han vill ju först se filmen, sen ska ju jag se Melodifestivalen. Har bara sett en deltävling så jag har långt ifrån sett alla låtarna. Kan vara skönt att gotta ner sig ikväll, med vindruvor som blivande maken köpt till mig. Får se, jag kanske ställer mig och stryker servetterna framför tvn, man vet aldrig med mig!

Flowers, Reception, Pink, Centerpiece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0