Imorgon ska vi handla

Efter denna jobbehelgen som alltid som vanligt går snabbt förbi ska det bli väldigt skönt att vara ledig imorgon.
Förmiddagen var lugn här hemma, Ted kollade film och jag & Pk tog igen förlorad tid tillsammans. Mys! Tänk vad en lördagkväll utan varandra kan göra mycket.
Jobbat och imorgon ska jag fixa med lite. Vet inte rikigt vart jag och Ted ska åka och shoppa?
Hade tänkt skaffa...
Vagn till Ted (sulky) Hittat en Emmaljunga jag vill ha till honom. Vet inte om det blir Kristianstad imorgon....sugen på att dra till Malmö, men jag med mitt lokalsinne och ensam med en snart 4 åring är nog ingen bra idé. Vi får se.
Ta ta

Kommentarer
Postat av: Tinna

Skönt med en ledig dag för dig.

TACK snälla underbara Johanna för ALLT du gör för morfar.

Massor av kramar

2009-03-08 @ 22:37:12
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0