Först och främst

VILL JAG TACKA FÖR ALLA FINA KOMMENTARER! Söta ni alla är. Puss till er som bryr sig.

Strax kommer Svärmor och hämtar mig, vi ska ha BRÖLLOPSMÖTE!

Jag, Pappa, Bertil (chef över lokalen vi ska hyra), Svärmor och Majken (kökschefen till bröllopet).
Vi ska gå igenom det mesta ikväll. SPÄNNANDE!

Jag ska glo igenom skåpen, kolla dukarna och mäta till Farmor som ska sy dom svarta löparna (ja jag har tyg nu, köpte i lördags på IKEA)
Komma på hur den ska dekoreras och vi ska diskutera mat, samt så ska damerna bli visade runt.
Känns så kul att något så uppiggande händer. Behövs!

Festlokalen är som dom flesta lokaler, inte så jätterolig och gardinerna vill man bara dra ner...ha ha. Men...GOTT OM PLATS! Vi har ett rum för matsal, ett rum för allt som ska dukas upp och ett rum för DANS. Samt ett litet allrum som vi tänkte göra lite mysigt. Toaletter...korridorer..ja. Stort kök till Majken och bra kapprum. Sen att jag skulle vilja måla om är ju en sak. Ha ha ha....Men det är gammeldags stil, mysigt med lampor och ljuslyktor i fönster. Kommer bli så bra! Faktiskt Pappa min som står för det och hyr till oss. Sötis.
Nu inväntar jag Blivande Svärmor.
Bröllopsfest på Wapnö
Bild från WAPNÖ slott. Såhär kommer vi med sitta!! Tjoho!!!

Reception, Decor
Visst hade inte detta varit fel?

Wedding, Reception Wedding, Flowers, Reception, Centerpiece Wedding, Reception, Purple, Lighting, Got light Wedding, Reception, Lighting

Wedding, Flowers, Reception, Pink, Green, Nancy liu chin 
Vill göra något med våra stolar med. Men vad? Dom är inte vita. Kan man hyra vita stolar? Nån som vet?
Reception, Pink, Lighting

Älskar rosa! Detta hade ju inte varit fel heller...Lite större än vårt dansrum.

Nej nu kommer nog Svärmor min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0