En trevlig prata film kväll

5 VECKOR KVAR IDAG! Eller 35 dagar!


Igårkväll hann jag och Patrik med solning och spinning, bästa passet ever vill jag säga! Rockmedly i slutet. Perfekt för en rockbrud som jag.

Heléne, Trille och Lucas kom och vi åt pastasallad med vitlöksbröd. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Barnen var så snälla! Pk var iväg på pokerkväll så det vara bara våra små pojkar som var med.

Vi hann även med att prata det vi skulle prata om, filmning på bröllopet!
Jag förklarade för Heléne hur vi ville ha det och var hon skulle stå och filma i kyrkan. Hon visste precis vad vi var ute efter. Kändes kul! Vet att det hon filmar kommer bli så bra!

Hon kommer vara lite "backstage" med oss som går in i kyrkan. Filma nerver innan och vid utgång filma mig och Pk framifrån när vi går ut som gifta! PERFEKT kommer det att bli. En mycket trevlig afton med kaffe och girltalk. Fick mysa Lukas länge med...Tss. Gullisen!
TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL! Tack för att du ställer upp på detta! Kommer bli så bra!

Måste ännu en gång länka till denna underbara bröllopsfilm som jag är kär i!

http://www.vimeo.com/1130911

Kommentarer
Postat av: Veronica

WOW, vilken film och gud så vacker hon va!!

Rös i hela kroppen.. =)

2009-03-28 @ 11:02:46
Postat av: fine

hej hjärtat. Tokyo var en fantastisk stad, jag njöt så mycket!

Tänk att det bara är så få dagar kvar nu, får fjärilar i magen för er skull. När avgörs tävlingen i Norra Skåne?

Stor kram!

2009-03-29 @ 12:33:52
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag vill ställa upp med filmning men är lite nervös, vill ju att det ska bli perfekt!

Jag håller med att vi hade det riktigt trevligt och mysigt i fredags...kan vi göra om fler gånger. Kramar från er filmis!

2009-03-29 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0