Chokladbollar

Jag och Ted har bakat idag! Blev chokladbollar för ägg lyste med sin frånvaro så det blev inga muffins.
Men fin fina chokladbollar blev det!


Snart kommer det gäster, Ted har varit som en igel på mig idag, precis som igår. Kan man få ta på sig mascara själv? Ha ha ha. Nu pusslar han och i väntar på Farmor och Farfar. Pk är ute och klyver ved, veden är slut här hemma!
Igår var en dag med jobb i sovrummet för Pk hela dagen! Nu är det bara nån gipsskiva som ska upp till, se om han hinner med ikväll? Nu vill jag att taket ska upp så att väggarna kan påbörjas! Hey ho let´s go..

Kommentarer
Postat av: fine

jobb i sovrummet? hihi, dubbel bemärkelse ;)

2009-03-29 @ 15:32:43
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

hej sötaste! skicka ett mail till mig, så ordnar vi med en ny header =)

2009-03-29 @ 18:28:28
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0