Ännu mer hjälp

Har vi fått idag! Toastmadame Helene har jag pratat med angående solot, om hon vill sjunga en låt till. Hon skulle lyssna på den och se. Men jag håller tummarna och tror nog att hon ställer upp. Hon har en röst av GULD!
Hon berättade även att hon gjort vår bordsplaceringsmall till oss, som ska finnas i mitten av festhäftet! Tackar!
Den blev perfekt i storlek och allt. Had ejag inte fixat, och inte brudgummen heller. Excel är inte vår grej, men hon jobbar med det så jag vet att hon knappar snabbt som attan! Så tack Piff för det du gjort än så länge! 


Håller tummarna för låten nu bara! Jag är verkligen KÄR I DEN!

Nu ska jag ringa Frissan, det är Mars månad och efter 18:00! Let´s make a call then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0