60 dagar

Och 60 nätter, eller hur blir det? Ha ha ha.
Alla kommenterar bröllopet, undrar och är nyfikna. Vilket är superkul! Nu behöver jag inte skämmas för att det är 1½ år kvar...eller säga..
- Ja, nästa år ska vi gifta oss
- Om 14 månader ska vi gifta oss
- Ja, det är ett tag kvar

För nu är det inte det (är jag tjatig) ja, det är min "rätt" att vara tjatig anser jag.
Lite trist att man precis som Sessan inte känner att tiden räcker till till allt man vill göra. Men planeringen är ju superkul, speciellt nu när det närmar sig och nerverna börjar komma smygande.


Något som jag är supernervös för är klänningen. Jag velar och har mig.
Dom som sett mig i den (Emily & Nana) tycker att jag är superfin.
Varför känner jag mig inte så fin som jag trodde att man skulle göra? Är jag "mätt" på den?
Jag har sett tusen andra klänningar som lockar!!! Varför är det så?
Lilly brudklänning 3074
Lilly brudklänning 3081Eden Bridals 1320

 

I vilket fall som helst så ska jag prova min klänning imorgon fm och då ska den äntligen kunna knäppas och dras åt. Jag ska få känna för 1:a gången att den sitter där. Alla gånger jag provat den så sitter den löst här och där. Inte fint ju.
Vill känna att den SITTER! Ska även ta med slöja och bh imorgon. Har inte sett slöja och klänning tillsammans? Undrar hur det kommer se ut? Nyfiken som attan är jag ha ha ha ha.
Hoppas att jag smälter med "den" imorgon och känner att detta är rätt. Vad tusan gör jag annars?
Det är ju absolut inte det att jag inte tycker om klänningen!!! åh nej! Jag älskar den. Den är sjukt fin och den är min drömklänning, men har man inte kännt den på sig och kunnat gå med den utan att behöva hålla upp eller liknande så känns det ju trist. Men imorgon så!!! Nervöst! Men den är verkligen underbar!
Visar en liiiiiten pyttebild...
 Bara på dekoren. Det var det som jag "blev kär i"!!!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, även om man planerar i tid, så finns det alltid nya saker man kommer på att man vill göra. är så himla trött på alla som säger "det är ju långt kvar, fyra månader" eller när de säger "va tidigt som börjar kolla på ringar redan nu"... men herregud, när ska vi annars kolla på ringar? I maj? I juni? Då finns det säkert hundra andra saker vi oxå måste göra. Det bästa är ju att sprida ut det på hela året än att göra allt på slutet, för att slippa stressen!



Vi är blivande brudar, vi får fan tjata hur mycket vi vill och räkna dagar varje dag om VI vill och är lyckliga av det!!! Folk förstår inte hur mkt jobb och tid det är att planera bröllop! Måste ju ha framförhållning för att saker och ting ska gå smidigt!



You go girl! Jag har oxå sneglat på andra klänninngar, men som du säger, man älskar ju trots allt sin egen mest!

2009-03-03 @ 20:49:06
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, även om man planerar i tid, så finns det alltid nya saker man kommer på att man vill göra. är så himla trött på alla som säger "det är ju långt kvar, fyra månader" eller när de säger "va tidigt som börjar kolla på ringar redan nu"... men herregud, när ska vi annars kolla på ringar? I maj? I juni? Då finns det säkert hundra andra saker vi oxå måste göra. Det bästa är ju att sprida ut det på hela året än att göra allt på slutet, för att slippa stressen!



Vi är blivande brudar, vi får fan tjata hur mycket vi vill och räkna dagar varje dag om VI vill och är lyckliga av det!!! Folk förstår inte hur mkt jobb och tid det är att planera bröllop! Måste ju ha framförhållning för att saker och ting ska gå smidigt!



You go girl! Jag har oxå sneglat på andra klänninngar, men som du säger, man älskar ju trots allt sin egen mest!

2009-03-03 @ 20:50:06
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, även om man planerar i tid, så finns det alltid nya saker man kommer på att man vill göra. är så himla trött på alla som säger "det är ju långt kvar, fyra månader" eller när de säger "va tidigt som börjar kolla på ringar redan nu"... men herregud, när ska vi annars kolla på ringar? I maj? I juni? Då finns det säkert hundra andra saker vi oxå måste göra. Det bästa är ju att sprida ut det på hela året än att göra allt på slutet, för att slippa stressen!



Vi är blivande brudar, vi får fan tjata hur mycket vi vill och räkna dagar varje dag om VI vill och är lyckliga av det!!! Folk förstår inte hur mkt jobb och tid det är att planera bröllop! Måste ju ha framförhållning för att saker och ting ska gå smidigt!



You go girl! Jag har oxå sneglat på andra klänninngar, men som du säger, man älskar ju trots allt sin egen mest!

2009-03-03 @ 20:50:07
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, även om man planerar i tid, så finns det alltid nya saker man kommer på att man vill göra. är så himla trött på alla som säger "det är ju långt kvar, fyra månader" eller när de säger "va tidigt som börjar kolla på ringar redan nu"... men herregud, när ska vi annars kolla på ringar? I maj? I juni? Då finns det säkert hundra andra saker vi oxå måste göra. Det bästa är ju att sprida ut det på hela året än att göra allt på slutet, för att slippa stressen!



Vi är blivande brudar, vi får fan tjata hur mycket vi vill och räkna dagar varje dag om VI vill och är lyckliga av det!!! Folk förstår inte hur mkt jobb och tid det är att planera bröllop! Måste ju ha framförhållning för att saker och ting ska gå smidigt!



You go girl! Jag har oxå sneglat på andra klänninngar, men som du säger, man älskar ju trots allt sin egen mest!

2009-03-03 @ 20:53:25
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, även om man planerar i tid, så finns det alltid nya saker man kommer på att man vill göra. är så himla trött på alla som säger "det är ju långt kvar, fyra månader" eller när de säger "va tidigt som börjar kolla på ringar redan nu"... men herregud, när ska vi annars kolla på ringar? I maj? I juni? Då finns det säkert hundra andra saker vi oxå måste göra. Det bästa är ju att sprida ut det på hela året än att göra allt på slutet, för att slippa stressen!



Vi är blivande brudar, vi får fan tjata hur mycket vi vill och räkna dagar varje dag om VI vill och är lyckliga av det!!! Folk förstår inte hur mkt jobb och tid det är att planera bröllop! Måste ju ha framförhållning för att saker och ting ska gå smidigt!



You go girl! Jag har oxå sneglat på andra klänninngar, men som du säger, man älskar ju trots allt sin egen mest!

2009-03-03 @ 20:53:48
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: Sessan is bride to be

Oj, såg att jag skickade iväg kommentarern flera gånger! Det gick typ inte att posta iväg det, så jag klickade och klickade... haha

2009-03-03 @ 21:31:53
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Vi har insett att i juli har många semester! Vilka idioter har semestser när det är högtider för bröllop? Vill de inte tjäna pengar eller vad?



Jag är så trött på människor som säger "gud va du planerar i minsta detalj" eller "allt löser sig till slut" Det är klart att saker och ting kommer att lösa sig på ett eller annat sätt, men jag vill att saker och ting ska lösa sig på MITT sätt! Kalla oss bridezilla, men va fan... det är EN dag för resten av mitt liv och då tycker jag faktiskt att man får vara lite bridezilla, tihi =)



Tusen kramar till dig med du underbara blivande brud =)

2009-03-03 @ 21:34:26
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: emily

du är vacker som en dag i den klänningen! går inte att bli så mkt vackrare ska jag säga....fina du, försök att plocka fram känslan du hade när du fick hem den. du var sååååå lycklig!!!

2009-03-03 @ 21:47:06
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0