39

dagar kvar idag...om 39 dagar och 5 timmar och 30 minuter går jag in i kyrkan...med Pk väntandes på mig.

Druckit mitt kaffe i godan ro, kunde inte sova lika länge som Ted. Han sover än....Ha ha ha. Han har nog med "drabbats" av mammas massa arbetande. Erica kommer in genom dörren vilken sekund som helst.
Svårt att släppa tankar igår vid läggdags....(precis efter att jag bloggat igår)
Svårt att släppa och somna. Nu börjar nerverna spöka ordentligt. Och det vill jag lova, detta är nog bara en början. Antar att man har liknande nerver alla blivande Fruar.

Ska sen brumma in till stan, Farmor och Farfar ska passa min lille kille då jag "gör stan". Ska bland annat kolla in i min ring. I lugn och ro denna gången....Köpa spetsband och foundation till ikväll.
Ta ta

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad spännande! det drar verkligen ihop sig nu! de sista veckorna kommer bara springa förbi =)



kram

2009-03-24 @ 17:11:04
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tack snälla!

bebis är beräknad till 2 november enligt familjeliv!



jag sminkade mig själv på bröllopet, så använde mitt egna. Bara lite mer än vardagssminkning, lite ögonskugga och så =)



kram

2009-03-24 @ 19:31:04
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0