En strålande dag



Redan klockan 10:30 var det 26.3 grader i skuggan här hemma. Och hetare blev det!

En dag där förmiddagen spenderades nere vid "Getahålan" med min Ted, Helene och Lukas.
Vårt stenhjärta fanns ju såklart inte kvar...men så kul att vi fotades just där!
Ted badade, mammorna drack kaffe sen badade minsann jag med!



Vågat! Ha ha, men skönt när man väl doppat sig!

   
  


Sen kom Nana och Ems & Dotti, hem till oss för Bambi skulle ha mat och där fyllde vi upp småpooler och barnen badade för fulla muggar (även jag)

VILKEN UNDERBAR EFTERMIDDAG MED FLICKORNA! THANX GIRLS!

Måste visa min Morsdag present från Ted! En ros som nu är planterad! Så fin! Ted vet vad mamma vill ha!



Igår firade jag fyra år som mamma!! Jag och Ted badade fötterna vid Sjöstugan! Myspys!
Ted ville dock inte vara med på bild...Han skulle klättra...

På kvällen kom Pappa min och Svägerskan Piff!
Ted lekte med Ellen och vi fixade med bilder!


Ted somnade duktigt i sin säng efter saga! Stolt är jag! Jag duschade i källaren, mindre trevligt...
Badrummet ska ni renoveras, men vi ska bara hitta någon som kan göra allt jobb samt bestämma hur, vad....
Gäller att planera! Så nu fortsätter vi med det innan vi somnar..Ta ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0