Busy busy

Stolt "mamma" till Bambi ca 4 veckor gammal. Ja, han är lös och vi har inte han innelåst. Han strövar fritt och kommer då han vill ha mat. Ett vilt djur får man inte ha innelåst i mer än 48 timmar. Laglydiga som vi är så följer vi det. Sen att hans mamma inte finns mer, ja är det då fel att mata honom. Han får nappflaska och tycker så mycket om det. Så denna sommar kommer bli busy! Men vi älskar honom så mycket redan! VÅR BAMBI!


Oj oj, dagarna går så fort! Hinner inte med alls. Men vad härligt att blicka framåt fast det varit tufft i veckan.

Broder min tog studenten i fredags! SM3A! Med inriktning Idrottslinjen, då han ska bli Sjukgymnast.
Vilken trevlig studentfest! Drinkar och mycket god mat! Trevligt sällskap och en snäll liten Ted.
 

 


Igår så hade vi en utflykt till Biltema och hade både vår Ted och kusinen Erik med.
Barnen busade sen när vi kom hem! För fulla muggar, vi vuxna drack kaffe i brassestolarna i solen.
Tina min kom på kvällen och vi hade en riktig helkväll, just like old times. Nog bara hon & jag som målar hakor..ha ha.



Idag åkte jag och Ted in på JYSK och köpte våra efterlängtade utemöbler! Vad skönt det ska bli att slippa dessa vita plastmöbler! Blev VEGA bänkset, parasoll och dynor! SÅ NICE! Min händige make satte ihopa allt. Samtidigt som Bambi och Ted skuttade omkring! Sen firade vi Mors dag hemma hos Helene och Thomas. Vilken kväll. God mat och Katarinas tårta var såå smarrig! Vilken underbar familj! Tycker så mycket om alla! Vilka finisar ni är! Har så kul tillsammans!

  

Ja, dagarna går som sagt. Här händer det alltid något kul! Synd bara med jobbet och man vet att man inte är ensam. Inget att deppa för, undrar vad som händer på nästa tåg?

Kommentarer
Postat av: fine

åh, sikket litet liv.. näpet!



du kan tro att jag drömde om dig inatt johanna! =) du visade mig runt i ert hus, men det låg inte i porrarp utan mot gundrastorp till och det hade så många rum att jag blev alldeles snurrig. Kom ihåg att där var ett jättefint makeup bord med klassiska glödlampor runt spegeln..



Hoppas det som tynger dig reder upp sig!

2009-06-07 @ 23:05:57
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0