Årets längsta dag

är snart till ända...endast nån halvtimme kvar! Sitter här hemma i soffan och båda mina pojkar sover gott. Jag är nyduschad och sitter och tittar på alla bilder från en rolig Midsommar!

Jordgubbsrace på fm, sen bar det av ut till VERUM och alla sköna hönor och tuppar!
Massvis med finisar och kulisar. Tss. Jisses vad det regnar, skönt att sitta inne i värmen när man hör det.
God mat, dricka och lekar. Tipspromenad som jag, Nettan och Bella satte upp. Glada prickar en en väldigt glad Kulis och Dea. Massa bebbar att gosa och tjejer att spana in. Mingla, skratta och skåla. Allsång och nubbe. Jordgubbar i stora lass, Ragnhilds goooda tårta och Rogge-Lisas underbara gästvänlighet. Hampes all energi och brudarnas smuttande. Tss. Vilken kväll, men som sagt synd att jag inte blev så glad i gasen förrän det vardags att bli skjutsad hem av Snälla Nisse som körde oss. Även om jag inte druckit på flera timmar så riskerar man inte att det ska hända något. Jag som var på G. Hem, Pk matar Bambi, jag ger Ted yoggi, borstar tänder, kissar och läser saga. Izor hoppar upp och Ted får nattapussen. Sen hoppar jag in i en varm dusch. Skönt! Nu sitter jag och lyssnar på regnet som smattrar på taket. DE E NICE!












Allas våran "Tupplisa" DU ÄRSÅ UNDERBAR! Vilken fest! Tack till familjen Verum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0