Trötta pojkar

Ja en sjuk liten gosse som somnar och vaknar om vartannat.. Mest sovande.
En trött stor pojke som är ganska så trött efter gårdagen. Men kul hade han! Det vill jag lova er...ha ha.
Underbart att bara sitta och titta på dom. Beundra deras likheter, för dom är sååå lika! Mina älskade Pojkar!



Kullis med heta jeans och Killer Penguin tröjan (nya favvisen som vi köpte när vi var i Hestra) Den har ett budskap till mig....ha ha. Älskar dig Kullan!



Min lille gosse med sin älskade kudde Tom & Jerry som jag haft sedan jag var liiiten tös. Sen sitter King Kong troget bredvid och vaktar.
Jag sitter och slösurfar. Hittar lite intressanta saker!! Ta ta

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg du har! :)

Ha en bra dag :)

2009-07-19 @ 16:09:30
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi vilka söta bilder =)

hoppas han kryar på sig snart!

2009-07-21 @ 00:15:14
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0