Sovit hela eftermiddagen...

förmiddagen var såå mysig idag! Klockan 10 var det samling hemma hos Ems. Jag och min lilla familj, Ems, Dotti, Erica & Bella. Åh vi fikade och pratade i över 3 timmar! Pk fick vara med på mammafikan....ha ha. Hade kunnat sitta och mysa hela dagen!
Vilket mys! Sen in till stan, hämta pass och andra ärenden...
Sov hela eftermiddagen, då jag hade somnat stående om jag inte hade lagt mig...
-Patrik, jag går och vilar..
-Javisst! Jag lagar maten!

Nej flickor det är sant, det är min man det!!!! Jag somnade en stund tillsammans med LuNa...
Middag och drive ut till Erica, men ingen som öppnade....Pk fiskar och jag tittar på Askungen med Ted. Somnar snart gör han, min lille skrutt....

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Har tänkt lite på en sak.. det är inte så att du har en liten bebis som ligger o gror i magen? jag bara spekulerar:P fniss Grattis i sånna fall!!kram

2009-07-29 @ 21:32:27
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0